Daily chitchat, Short stories

Visul unei nopți de sesiune

În viață puține lucruri sunt fără explicație. Vrem nu vrem, trebuie să acceptăm că totul se întâmplă cu un rost și totul se învârte cu un scop clar definit. 

De aceea voi chema acum la înaintare ceva ce-mi place să numesc „senzorul ENEL pentru când am nevoie de curent”. Da, da, trebuie să recunosc, cât de mult aș vrea să dau vina pe o Divinitate, oricare ar fi ea, în situația de față nu pot. Trebuie să fie ceva știință, calcule matematice și metafizică în spatele a ceea ce se întâmplă de aproape două săptămâni încoace; și anume, când mi-e lumea mai gravă sau examenul de a doua zi mai greu, hop…petrecere pe întuneric. Și nici măcar nu-mi dau mocca glowsticks d-alea de mai găsești pe la mare, să nu dau cu capul de pereți de atâta distracție.

Dacă prima oara a fost vorba doar de niște siguranțe sărite, iată că în seara asta au sărit siguranțele siguranțelor, sau așa m-a dus pe mine căpuțul că it happened. Cu multă bucurie țin să vă anunț că e cozy rău să înveți la lumina lumânărilor. Mint, bineînțeles, am fost atât de demoralizată de lipsa subită de mană cerească de la bec că am aprins o lumânare, am mâncat o caisă și m-am apucat să scriu din ultimele frânturi de baterie a laptopului. De unde mai pui că, fix acum când mi-e lumea mai dragă și am timp (mâine n-am decât examen la statistică și teoria jocurilor, un fleac), nu pot să văd ultimul episod din GoT…bummer.

Atât vă rog, băieți: joi de dimineață sunt la ghilotinat la drept, lăsați-mă să ies de-acolo vie și nevătămată și după-aia, până-n iarnă, puteți să vă jucați de-a discoteca cât vreți voi.

 

Leave a Reply

