Sincerly yours

Cu GPS-ul inainte

Sa spui ca nu crezi in Dumnezeu pentru ca nu ai incredere in Biserica spune la fel de multe depre tine ca autoproclamarea ca mare credincios din simplul fapt ca mergi la slujba in fiecare duminica. Nevoia de a avea ceva trasat de o institutie in ceea ce priveste spiritualitatea si crezul personal arata lipsa de incredere in propriile instincte. Ori, tocmai aceasta nevoie a unui cadru stabil e inutila: sa nu transformam religia in corporatie, chiar daca Biserica face de suficiente sute de ani pasi in aceasta directie.

Nu am fost niciodata o persoana credincioasa conform definitiilor cultelor doamne ce-si cer loc de VIP in RATB. Chiar daca Biserica imi ofera o vibratie energetica speciala, am preferat sa nu iau parte la slujbele importante si sa nu particip in ritualuri strabune. De ce? Nu pot explica. Am simtit ca locul meu nu e acolo, dar ca in acelasi timp ceva superior mie ma ghideaza prin viata. Am avut perioade si perioade. Am trait momente in care simteam nevoia sa intru in Biserica, sa tac si sa fie liniste in jurul meu. Am avut momente in care am simtit nevoia mirosului de tamaie, momente in care mi-am facut cruce cu limba in cerul gurii si momente in care am repetat ciclic Tatal Nostru in minte. Am avut momente in care am facut ce am simtit pentru ca in timp am descoperit ca omul stie intotdeauna de ce are nevoie la nivel subconstient. Daca picioarele m-au dus spre liniste acolo am stat. Daca m-am trezit in aglomeratie, era clar ca aveam nevoie sa  trag energie si informatii din astfel de locuri. Daca pasii m-au purtat spre salbaticie…acolo imi era locul in acel moment.

Ce vreau sa spun, si nu e un sfat habotnic , ci mai mult o proprie descoperire (de care sunt extrem de mandra), e ca daca simti ca trebuie sa ai incredere…ai incredere! In tine, in Dumnezeu sau cum vrei sa-L numesti, in societate, in familie, in urmatoarea mana de carti, in calul a carui nume iti suna mai frumos sau in blonda / blondul din metrou. La urma urmei, unde-am fi daca n-am invata ca din cand in cand sa mai facem si ce vrea sufletelul nostru?

Leave a Reply

