Short stories

veni / vedi / scripsimus

Daca am zis-o o data, am zis-o de un milion de ori: de maine m-apuc iar de scris. Si de sala. Si de invatat o limba straina. Da, da, mi le repet pe toate in bucla pana cand ajung sa nu le mai inteleg. Stiti voi, ca atunci cand zici cuvantul “paine” de o mie si una de ori, de pana la urma pare doar o insiruire de sunete fara sens. Cam asa si cu promisiunile astea de maine ale mele.

Intre ultimul an de facultate, job si multe altele care mi-au umplut lista de activitati, am cam uitat sa fac ce-mi place cel mai mult: sa fiu ca o gasca-n apa printre cuvinte.

Asa ca da – am venit, am vazut si-am scris. Ce? Ce-am invatat si ce lectii am uitat sa pregatesc de-acasa. Ce-am vazut / auzit / facut fain si ce recomand cu toata caldura sufletului meu de om aproape mare. Cam despre asta vreau sa fie, sa fim si-asa mai departe.

Imi zic mie bine am venit inapoi, in randul celor care-si tocesc degetele pe tastatura. In format mobile friendly si riduri friendly, ca face bine la ten si la suflet.

 

2 thoughts on “veni / vedi / scripsimus”

Leave a Reply

